Подорожне слово)

привіт!
зовсім недавно зрозуміла, що страшенно давно не писала публікацій-відгуків на прочитані книги, правда, на жаль, критично мало часу залишається на добру прозу, коли ти змушений ходити на роботу, а позмінний графік сприяє розфарбовуванню твоїх вихіних у щоякнайскавіші тони райдуги, саме тоді я втікаю до Львова, до дому, до щирих неоднотипних друзів і пригну провести час якнарізноманітніше якнайкраще.
     До речі, зараз моя книжкова полиця просто переповнена літературою, яка очікує на розгляд, себто читання.

А я вперто торую "Атланта" - так, це та книга, яка справді варта уваги і я не хочу, просто совість моя мені не дозволяє,  - проміняти її на щось інше, бо я більш ніж впевнена, що нічого кращого бути не може! ( чудове відчуття, не правда ж!) приходити до дому і знати, що тебе чекає недочитана книга))
      А тут я всього навсього хотіла поділитись тим, чим наповнене моє сьогодення)
адже прийшла осінь - а в мене традиційгі заняття - осіннє байдикування, яке пов'язане з неквапливими прогулянками, насолодою кавою, випічкою, при тому, саме втіленням своїх кулінарних фантазій швидше та перебуванням- життям у цьому процесі, а не "знищенням- поїдпанням" цього.
Для Вас коротких фотозвіт моїх солодощів,




   а чим Ви смакуєте зараз. які Ваші улюблені солодощі осінньої пори?
а Також книги, під настрій?
приходить осінь - і треба зустрічатися частіше.
осінь - час спокою, час розмірено прожити своє життя.
так як і кожен день - можливість прожити маленьке життя, так і осінь - для мене - цілий період винятково яскравого життя.
      На завершення залишу "нотки" поезії Олександра Пушкіна: "из каждой осенью я расцветаю вновь... "
p. s. з любов'ю до осені)

Коментарі

  1. От якраз сиджу і запиваю сирний кекс чебрецевим чаєм :-)))
    А в тебе якісь шоколадно-горіхові?
    В мене тут нова осіння колекція от-от на підході... але мушу спершу закінчити замовлення :-)

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації