Літня ода осені)

допиваючи свою вечірню каву в голові підметушились думки про те, що я нестримно хочу осінь.
режим очікування - включено.

ні, і не посмійте подумати, що я не люблю цей літній момент (по-секрету - він чудовий) - люблю, а також тому, що влітку - всі водойми, які забажаєш, - твої, а також тому, що влітку мій день народження, а ще тому, що багато ягідок: яскравих. свіжих, смакітливих)))
просто супер! ще й тому, що можна вдягати супер-легкий одяг і почувати себе природньо,
за те, що легенький вітерець - і це вже порятунок,
за смачні і прохолодні літні напої, за прогулянки під нічним надзвичайним небом, за теплі розмови, та веселощі))). бо без них літо - не варто починати, продовжувати і взагалі, якщо не так - створюйте, включайте, я б сказала запаліть веселість!
p. s. вона до Вас повернеться, - неодмінно)

     попри те, що моє літо - це веселість, троте мені більше імпонує розмірений спокій.
Осінь - ти незамінна, очікувана, непередбачувана, смілива)...
...домашня (сподіваюсь, саме тоді буде більше часу, сім'ї у моєму житті), а також Ти завітаєш  із запашною улюбленою кавою, ароматною шарлоткою, найкращими, не побоюсь цього слова - старими! друзями - буде більше проведеного разом часу)
 що не кажіть - а думки матеріальні - я мрію я сміливо - зміни настануть)
осінь буде чудовою - я точно знаю!

Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації