26.07.16., чому ні?

а як минають Ваші дні народження?

мабуть, я щаслива - бо цього року - мене привітали Всі і без виключення - люди, від яких я хотіла почути вітання))) і навіть більше!
p. s. це я про Google)
 не щоразу так буває!
хоча, може з віком наші вимоги (коригуються) - змінюються! - то однозначно.
але, останнім часом я часто описую свої почуття і вони, повірте, щоразу - різні.
так от, і... це відчуття), коли ти приходиш додому втомлена і розумієш - тобі достатньо.
достатньо вітань, які ти отримала, навіть не тому, що їх було багато чи мало, а тому - люди, які тебе вітали  - найкращі, бо вони - твої! грець йому!
і байдуже що вони говорять - головне, що вони поруч, поруч саме тоді, коли вони так потрібні.
 скажу навіть більше - цей день, нагадує 5-ти зірковий готель - all inclusive!
бо навіть серед найкращих несповідванок - було те, що ніяк не очікуєш. не передбачуєш,
а воно стається, тому - все включено.

але зараз коротко про мій день.
Для цього потрібна передісторія). я часом оглядаюсь на минуле, а тому - можу впевнено сказати - минулого року цей день) був - ого-го-го - вступні іспити, багато-багато уваги друзів. приємних дзвінків і все що я хотіла)
 цього року - він був робочим - у ритмі - ні, навіть не вальсу - швидше ритмічного ча-ча-ча, або польки, і з наспівами, мелодійними).

все що я хотіла сьогодні - так як люблю - насичено, різноманітно, солодко)),
винно)-шоколадно і зовсім не кавово, бо сьогодні (як не дивно!) - не важко було проснутись - і більше того - жити!
 p. s. на кінець - і ложечку дьогтю - не думайте, що я завжди така щаслива),
є й інші речі - які мене не влаштовують - тому і змушують вставати зранку і сreate- тити зміни.
не можу, сказати, що завжди до кращого - ні, вони - до свого шляху)
до втілення своїх мрій)))
 а зараз... 

Коментарі

Популярні публікації