Список літератури на літо)


доброго ранку), до мене на гостину завітало натхнення і за руку привело добрий настрій - а я втілюю цю "пару" у ранкову публікацію)
 сьогоднійшній мій ранок під часом "щасливі люди  читають книги та п'ють каву" - це про мене))), до смачної кави у мене "До зустрічі з тобою" Джоджо Моєс - роман з розряду тих, які не хочеш дочитувати, бо так гарно та легко він написаний, що ти розтягуєш задоволенння)) 
обіцяю написати про нього наступного тижня)
а зараз, я радію від того, що незабаром настане літо і якби там не було я читатиму, читатиму вдосталь!
фото з сайту fashionlab.pro


Спілкування мене завжди надихало, спрацьовувало як заряджена батерейка, коли недостатньо енергії. а от недавно моя сестричка-школярка розповідала про свою шкільну програму навчання та літературу на літо і я почерпнула таку ідею собі))
 я шалено люблю списки, а від школи я відвикла, проте список літератури на літо - якраз те, що хочеться залишити. Формуючи його - ділюсь з Вами)
отже, 
  1. "Теплі історії в стилі блюз" - новенька збірочка видавництва Брайт Бракс, яку вже пощастило тримати в руках. Коли ти живеш у темпі "встигнути все" - така проза повертає до найважливішого.
  2.  "Шоколад" Джоан Гарисс - багато схвальних відгуків читала про неї, тому варто мати й свою думку. а оскільки книги на кулінарну тематику стали свого роду моїм профілем - то слід його розширювати).
  3.  "Щасливі люди читають книжки і п'ють каву" Мартен-Люгас Аньес.
  4.  "Теревені аж до ранку" видавництва Discursus.
  5.  роман Ніколаса Спаркса, можливо "Поспішай кохати", або "Щоденник пам'яті".У списку романи цього автора, бо недавно подивилась фільм "Вибір" за його книгою і зрозуміла, що слід знайомитись з творчісnю цього письменника!
  6.  чудово було б прочитати нову книгу Эльчина Сафарлі "Я повертаюсь додому".
  7.  Харукі Муракамі "Норвезький ліс". 
  8. "Бог ніколи не моргає" Регіна Бретт.
це початок - сподіваюсь мене вистачить і на більш серйозну прозу,
p. s. порадьте щось зі свого улюбленого))

Коментарі

  1. Артуро Перес-Ріверте "Шкіра для барабана" Коли читала, було якось не дуже, але загальне враження грандіозне. Після неї нічого не хотілось читати досить довго)))
    Дяченки "Печера" Написано дуже яскраво і довго тримає)))
    Весь Кокотюха - для мене зе бест.

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні публікації