Підсумки-вдячності 2015!

кажуть, як зустрінеш новий рік – так його і проведеш!

Отже, з радістю повідомляю: я у настої, у вирі творчої наснаги та енергії для дещо інших, нових завдань)               
 Частенько зазираю на блог Надійки Гербіш, щоб зарядитись позитивом. І остання публікація письменниці мене підштовхнула до створення свого списку вдчності) Отже, я щиро вдячна за наснагу, підтримку, випробування, які призвели мене до таких подій у 2015-му році: 1. Написала та захистила диплом, - отримала ступінь Бакалавра!


2. Зупила вибір на бажаній спеціальності – і успішно вступила на денну, держану форму навчання!
3. Найбільш яскравий спогад року – поїздка з подругами на море)))

p. s. Одеса – ти незабутня!)

А ще була практика на спеціальності та проживання у близьких родичів у м. Рівне (особливі, приємні та теплі спогади).
4. Блог - нарешті  наважилась і почала писати відкрито.

p. s. і як виявилось, моя книжкова полиця теж цікава людям)
5. Масаж – успішно пропрацювала практичний курс), і отримала сертифікат масажиста.
6. щодо вишивки: найбільний крок - завершила роботу над майбутнім платтям, 

вишила бісером "Осінній Львів", 


та ще декілька дрібних та не зовсім  дрібних робіт))

Також з приємністю, пригадую свій день народження, який відбувся у Львові, можна сказати, - знову, але по правді, це день був омріяним, а у реальності відбулось ще краще)))



 p. s. безумовно, друзі, - знають що дарувати)
 p. s.s. книга за бажанням)

                            Навіть не рахую кількості разом випитих горняток кави-чаю та насолодження какао) Для особливі моменти – з особливими людьми))) і це не тавтологія.
 
  


 А ще перегляд вистав Ореста Огородника (якого відкрила для себе, як чудового режисера), фільмів, презентація книги улюбленої авторки – море вражень)
 звичайно ж найцікавіше залишилось поза кадром), але такий мій усміхнений 2015-ий)               
 А до закінчення підблікації додам: бажаю у новому році Вам обдумано працювати над здійсненням цілей та мрій, при цьому бути у доброму настрої, з підтримкою здоров'я та близиких людей)    
                                    

Коментарі

Популярні публікації