Роман, про який хочеться писати


Що ж, останнє, що я прочитала і це слова сформовані в роман Герман Коха «Вечеря».
Автор (голландець) гостро підняв тему батьківства у цьому романі.
Центральна подія: 2-ое дітей-пілітків вбили(спалили), жінку, яка заважала для них зняти гроші у банкоматі. Звісно, це гола ситуація…, варто зазначити, що діти, які вели здоровий спосіб життя, не вживали алкоголю – в цей вечір були п’яними. А жінка, що лежала у спальному мішку, просто перед банкоматом, жодним чином не хотіла зміниити своє місце для сну.
         Читаючи, а потім, усвідомлюючи, загальну картину, зображену у романі, думаєш-шкодуєш, що ми (люди) так погано комунікуємо один з одним. Це і моя велика проблема, перш за все. Не хочу йти на поступки; не вмію пробачити, чи попросити про допомогу; не вмію перепросити, коли відчуваю вину перед людиною; не можу вчасно сказати «дякую».
         Як розгортається ситуація у романі далі?
Перед нами терези: з одного боку – матір одного хлопця, з другого – батько іншого.
Мама докладає всі зусилля для того, щоб захистити свого сина від можливого покарання, яке чекає хлопця за такий вчинок. Вона хоче забезпечити майбутнє своєї дитини у світлих тонах.
Батько, спостерігаючи на тим, як мучиться його син, хоче відкрити всі карти, при цьому, жертвуючи своєю політичною кар’єрою.
Довго не лишала мене думка, про те, як би я вчинила у такій ситуації і щоб відчувала. Проте, оскільки я ще не маю дітей, то маю упереджене ставлення до цієї ситуації, тому утримаюсь від коментарів.
Післясмак: хочу, щоб роман «Вечеря» прочтала моя Мама (напологливо їй рекомендуватиму) і обговорити з нею деталі цієї книги.

#найкраще чтиво за рік #книжковий голод

Коментарі

Популярні публікації