Ринат Валиулин «Где валяються поцелуи. Париж»


Достатньо почути імя Ринат Валіуліні одразу виникає асоціаціярозуміє психологію жінок. Цю думку не навязую нікомувона моя, проте, дозволяю розділяти.
Дуже давно моя найкраща подруга має божевільну мріюпогуляти Элесейськими полями Парижа, вхопитись за  верхівку Ейфелевої вежі( або навіть «плюнути з неї на проблеми»), і звичайно скуштувати тих славнозвісних жабячих лапок, зважаючи на те, що мені ідея побувати в цьому місті мені теж імпонуєу планах також знайти традиційно французьку кавяреньку (а кавоманка я ще та) і розпочати свій день з кави та свіжоспеченого круасана (традиційно по-французьки, еге ж?!) і це й список можна ще продовжувати і доповнювати.
Мабуть, не одна жінка радо погодилась на запрошення провести вік-енд в Парижі, адже це місто свого роду втілення найбільших жіночних бажань – місто стилю, краси, кохання, романтики, розкоші та безтурботності)
З чим у Вас асоціюється Париж?
Не в моєму стилі розпорошувати суть роману, скажу тільки основне: це найкраща проза з прочитаного за 4-ри місяці від початку року, повірте, шукала я не мало)
Заговорилась щось, а книжку не представила, виправляюсь: Вашій увазі пропоную роман Рината Валіуліна «Где валяються поцелуи. Париж»
Страшенно люблю цитати і для мене книга вважається не прочитаною, якщо з неї не виписано ті слова, які найбільше зачепили і запам
’ятались)
Тому вважаю за потр
ібне поділитись з Вами найкращими (цитую мовою оригіналу), наприклад:
«Не заб
ывайте женщину любить, зачем Вам кактусы в квартире))»,
«Самой домой возвращаться не хотелось, потому что весна находилась на улице. На улице царствовал май. Природа замерла в ожидании: пернатые ждали птенцов, женщины – настоящих мужчин, клумбы – живых цветов»,
«Ей просто необходимы были перемени в жизни…, между уроками, которые преподносила жизнь. »
«Жениться – это тебе не на свидание сходить, там придется любить даже когда не за что.»
«Пятница строит мне глазки, а я верен субботе»
«-Чувствуешь, людей все меньше.

- Настоящих всегда было немного. Исчезающий вид. Скоро их можно будет внести в Красную книгу.» і т. п.
Багато думала про це, і на відміну від своїх близьких друзів я надаю перевагу читанню книг російською мовою, не знаю, чим це обґрунтовано. Вважаю себе щирою українкою, вже ж, естетичне задоволення отримую від прочитання російських книг в оригіналі. Що порадите з новинок-цікавинок?)
p. s. Я повернулась)

 

Коментарі

Популярні публікації