Привіт, екватор року, долька 2018…
hello julay!
в мене попереду ще два місяці до відпустки, два місяці до такої ніжної-ніжної та улюбленої осені…
два місяці до книжкового ярмарку у Львові, 4-и місяці до приїзду сестри, 6-ть місяців до Нового Року у Карпатах.
 і попереду цілий місяць затишних днів народжень і мій дн в тому числі.
 Щодо книго планів і їх дотримання:
станом на 1 липня з переліку 11 книг я прочитала 7-ім.
Проте, особливого задоволення не отримала, на жаль.
найбільше з прочитаного сподобалась книга-журнал «Хюге».
і тут в моїй голові витають такі думки:
«раніше купувала журнали за 40 грн., тепер – купую книги з картинками за 200 грн. (це стосується і «Лагом»).»
          Скажу от що, попри те, що я дотримувалась книго-списку протягом 2018-го найцікавішими виявились ті книги, які випадково вривались в моє життя, такі як «Пластилін» Іри баковацької-Рачковської, такі як домашнє читання з англійської «
Matter of chance».
як і випадкові захопливі фільми – «Кравчиня», переглянута вчора, наприклад.
це ще раз підтверджує, що життя - це те, що з нами стається, поки ми його плануємо.
Заходьте на чай, рекомендуйте книги, бажаю яскравого Вам літа.
 

         Тим часом, я знову хочу читати Сафарлі, і я знову хочу на море)

Коментарі

Популярні публікації