"Пластилін" Іра-Баковецька-Рачковська



Ми часто говоримо про  чоловіків.
Чи то я спілкуюсь виключно з жінками?
Чи то актуально-загострена ця тема зараз для мене?..
                Прочитаний «Пластилін» Іри Баковецької-Рачковської дав мені розуміння своєї класичності. Дівочої класичності.
Навіть вчора, вибираючи колір лаку для нігтів, зрозуміла, що я рухаюсь по колами, постійно вибираючи між «стигло-вишневним» і різними палітрами цього кольору…
А у сьогоднішній суботньо-ранковій-постільній- розтягнутій- насолодооою публікації про те, що «правильна книга Тебе сама знайде!». Так от, як вона мене знайшла: минулого суботнього вечора сестра запропонувала прочитати новинку ексцентричної Іри Баковецької. Виклик я радо прийняла, бо останнім часом нон-фікшн і робоча док. вже по саму завязку.
                Знаєш, я не читала рецензії, бо не хотіла мати упереджене ставлення, перед тим, поки не сформую своє ставлення. Але, скажу коротко: я смакувала цією книгою так як смакують останнім днем літа перед початком навчання, або ж завершальним днем відпустки, коли і на світанок на морі треба встигнути і накупатись вдосталь (так, щоб до температури тіла досягнути, мінімально – 38.0˚С) і насолодитись розмовами з людьми, яких побачиш вже не скоро, або взагалі більше не побачиш.
                Прочитала «Пластилін» за три короткі дні. (Завжди заздрила людям, які можуть прочитати цікаву книгу за день, в мене так дуже не часто виходить!) Детектив дуже нагадував прозу Любки Дереша, можливо тому, що "секс-наркотики-молодість" - є його символічним лейтмотивом «Спутошення», або просто тому що я мало читаю сучукліт…
                Кульмінація "Пластиліна" для мене була неочікуваною – за це – 5-ть з 5-ти.
Було активно, яскраво і приємно.
То найкраща перепва з book wishlist, коли відволікаєшся не на кіно, а на справді живу книгу!
p.s. Дякую, Ларисі Бащук та Ірі Баковецькій-Рачковській за книгу!
p.s. s. новинка – мені смакувала)

Коментарі

Популярні публікації