Про літні плани)

Привіт!
Щодо книжкових обіцянок і їх виконань.
Поки в мене перерва на детектив, хочеться написати тут про книжкові новинки, які хочеться мати і прочитати вже влітку 2018-го.
Сонце, море, відпустка!
Правда, що стосується останнього - відпустка влітку мені "не світить".
Але, це з розряду: "повідомлена, отже, озброєна" - відпочивати активно і різноманітно і буду!
...змінюється сезон, і просто неймовірно хочеться нових книг.
а поки дотримувалась річного переліку, у думках - народився новий.
1. "Творча впевненість" Девід Келлі (в-во "Основи")
2. "В очікуванні копірайтера" Стаська Падалка (в-во Pabulum)
3. "Маленькі жінки" Луїза Мей Елкотт (в-во "Свічадо")
4. "Танцюй, танцюй, танцюй" Харукі Маракамі - перечитати (для мене типова книга для відпустки, наповнена якимось неоднозначним настроєм і приємним меланхолізмом - все як в Муракамі=) ) (в-во "Фоліо")
5."Состояние Питер" Ринат Валліулін (в-во АСТ)
6. "Життя Марії" Сергій Жадан - перечитати.
На сьогодні осилила "Силу волі", "Перемикайся", "Мене звати Мар'ям" і "Чому я звідси ніколи не поїду".
Приємного Вам  чтива!

Коментарі

Популярні публікації