Жан-Поль Дідьєлоран "Читець у ранковому експресі"

Роман "Читець у ранковому експресі", або книга для одного ранку.
Зважаючи на пристрасть до залізничного транспорту, цю книгу очевидно я не могла не прочитати.
Милий кишеньковий роман французького письменника Жана-Поля Дідьєлорана , який за тематикою -  відверто-таки здивував, бо головний герой працює на заводі, де знищують книги, а головна героїня - прибиральниця громадських туалетів. Цікаво спостерігати за тим, як ці люди дивляться на світ через призму своїх професій...
Цей роман яскраве свідчення того, що кожна людина - особлива, унікальна особистість, зі своїм внутрішнім світом-планетою-космосом.
Роман "Читець у ранковому експресі" = хороше художнє чтиво, що ніби-то і опускає тебе до рутинної буденності, проте направду - виточненою мовою франзуза Жана-Поля Дідьєлорана - відволікає. Перша половина роману - монотонна і змальована у сірих тонах, а друга частина яскравіша, веселіша, навіть інтригуюча.
Від мене величезний плюс  видавництву "Vivat", за якісний переклад, художнє офрормлення та відмінну товщину паперу=) ( на жаль, далеко не всі українські видавництва можуть таким похвалитися)


Це мій #YakabooBingoWinter 2018_22
і звісно -  цитата, щоб "відчути перо автора":
"Мені варто було швиденько зрозуміти, що люди, як правило очікують від вас тільки одного: ви маєте відповідати тому образу, в якому вони вас хочуть бачити.  А той образ, який я пропонувала їм, вони зовсім не хочуть. Це був погляд із вищого світу, що йому тут не місце. Тож якщо за майже двадцять вісім років перебування на Землі я й засвоїла якийсь урок, то це те, що по одеі людину стрічають, а по розуму випроваджують."

Коментарі

Популярні публікації