Книгоплани на 2018-ий

Доброго ранку)
Близько місяця назад я підготувала підсумки минулого року і з жалем усвідомила, що прочитати і вишити вдалось дуже мало протягом минулого року.
У 2018-му я хочу виправити це прикре недорозуміння.
Тому від початку лютого беру участь у YakabooBingoWinter2018 - загалом участь у цьому challange слід було брати ще від початку грудня, проте ідея мені імонує, і "хех, краще пізно, ніж ніколи...", або "буду хоча б лежати у напрямку до своєї мрії))"
У цій піблікації буде сформовано список книг, які від початку року я хочу прочитати, здебільшого новинки, про які нині говорять українські book-tubers.
1. "Сила волі" Келлі Макґоніґал (в-во: Наш Формат) - нон-фікин література
*хочу дізнатись, що то таке і з чим його їдять=)
і чи маю я ту силу волі врешті-решт!
2. "Перемикайся" Маршал Голдсміт (в-во: Наш Формат).
3. "Мислення швидке і повільне" Даніел Кенеман (в-во: Наш Формат)
*бо рекомендували
4. "Чому я звідси ніколи не поїду" (в-во Темпора).
* збірка репортажів. Оскільки ця тема мені болить, то і дізнатись про неї хочу більше.
5. "Паризька дружини" Пола Маклейн.
* роман про дружину Ернеста Хемінгуея, події в якому розгортаються на тлі Парижа.
хочу)
6. Андрій Любка "Саудаде" (в-во "Meridian Czernowitz").
*просто бо Любка, бо подобається як пише)
**для насолоди
7. Сергій Жадан "Інтернат"  (в-во "Meridian Czernowitz"). 
* без коментарів - Жадан
8. Надійка Гербіш "Мене звати Мар'ям" (в-во "Vivat").
 9. "Лагом" Лола Екестрьом (в-во КМ-букс).
*секрети шведської філософії
10. "Хюге"(в-во КСД).
* як добре жити по-датськи
11. Террі Пратчетт "Колір магії" (в-во ВСЛ)!
Нетхненного Вам читання! 

Коментарі

Популярні публікації