2016* вдячності)



Христос народився!

А мені дуже хочеться підвести підсумки виконаного у минулому році, і таким чином закласти фундамент до 2017-го.
Отже, щиро дякую всім, хто допомагав у здійсненні моїх мрій цього року, всім, хто підтримував, і насичував дні посмішкою, також дякую тим, хто не заважав, і тим хто намагавя пошкодити, зазвичай такі слова і люди, які мають подібні думки повертають мене у таки правильне, точно  - моє русло. Тоді я впевнена, що мені цього треба і приймаю рішення на користь дій!

   У 2016-му році, згідно підрахунків я прочитала 23 книги, в тому числі збірки оповідань, але не враховуючи збірок поезій.
Best of 2016:
"Зелені смажені помідори" Фенні Флег,
"Сховище" Анни Франк,
"Атлант розправив плечі" Айн Ренд.

     У 2016-му я завершила ( і теж - нарешті) своє навчання в унірерситеті із ступенем магістра!
p. s. Вручення і випуск попереду.
Звичайно я задоволена, аде відверто скажу, що сумуватиму за спілкуванням зі своїми одногрупниками і alma mater та Львовом (за ним вже сумую), але переконую себе тим, бо Бог нічого не забирає, не даючи взамін)

Цей рік був дуже вдалим на приємні знайомства і "придбаних" друзів, особливо у сфері професійного спілкування, - і тут я Вам скажу, думки матеріальні! Дуже довго цього хотіла - і зараз маю сповна :-))
  2016 - буде незабутнім, через силу волі, опір проти бушки більшості в оточенні і роботу в Kredens cafe, приблизно в це час (минулого року) я просто прийняла рішення і почала крокувати за своєю мрією. 
p. s. Знаєте? відверто кажучи так і хочться помалювати ще на молоці - за цим сумую однозначно)(

      Цього року - (у стилі: думки матеріальні) я таки здобула особистий простір - і там-та-ра-рам - маю свою кімнату, і простір для творчості та усамітнення, а він таки затягує)

Щодо подорожей, не враховуючи те, що я змінила постійне місце проживання, дуже авантюрною була поїздка в Одесу (Одесса-мама-2016, - ти незабутня) і до Києва, а також безліч приємних повернень до Львова і спланованих зустрічей вдома!
Переконуюсь, цей рік - однозначно вдалий!

         Чим запам'тався Ваш 2016, і які спогади гріють? 

Коментарі

Популярні публікації