винятковість

Ніколи тут такого не робила...,
ну що ж - усе буває вперше!

якОсь, минулого року, коли створювала цей блог - написала, що лишатуму тут частинку себе, і з кожним разом, роблю це впевненіше, оскільки, пишучи, - відпускаю свої емоції-переживання - хвилювання туди, де їм і місце - в минуле.

дебютую тут з своїми неримованими віршами!

     винятковість
           ***

Краще б ти ставивсь до мене так.
як до всіх інших...


Не був таким щирим,
милим і уважним...

Краще б мої очі не бачили цього!
А серце - не відчувало.

Тому, я впевно над цим працюю,

...щоб осліпнути.


Десь в 30-ть я носитиму 
окуляри в красивій оправі.

через свої юнацькі 

переконання, захоплення,
стимули та потяги,
тягу та неприховану відвертість.


З втратою зору - втрачу 

І бажання бачити чудових людей.
Всі стануть для мене - масою.


А винятковість - не буде рідкісним фактором.
швидше,стертою між світами
 зношеною часом,  - рисою.


Мовчи! - це... це завжди допомагало - 
це завжди виводило з відчаю.


30.07.16/

Коментарі

Популярні публікації