Асоціації!

а в мене ранок розпочався розмірено, ну звичайно ж з кавою.
і яка різниця котра година насправді, коли в твоєму житті не вистачає святкового ранку, коли не варто поспішати. отже, відкинувши всі передстороги у далеке майбутнє - живу не поспішаючи)

а знаєте, давно хотіла запитати з чим Ви себе асоціюєте, з речима, діями, містами-подіями.
от наприклад для мене - це:
1. кава - однозначно (уявати себе без неї не можу!), ні у відпочинку - ні у роботі!,


2. Книги- книжечки - моя улюблена література, Муракамі - Гербіш  та багато багато улюблених письменників, які просто до душі, а ще гарненькі обкладинки їх творінь та теплі, важливі слова, які містяться в середині - тішусь, коли читаю, і настрій лишається й надалі.
завжди повертаюсь до книг, які б довгі перерви не були. просто потребую цього.


3. листи- листівки -ранкові(!обов'язково приэмні) смс - коли не вистачає грошей на рахунку на звичайну смс-очку - почуваю себе не комфортно(
про листи - коли довго не пишу - серце стискається при спогляданні на стоси ще не отриманих листів - і це мотивує писати)))
4. море - мрію, хочу туди. повертаюсь періодично #one_love#


5. і мабуть, стретчінг - не завжди так як би хотілось, але працюю над цим.


от така я (у своїх думках))

пишіть про себе - буде цікаво, неодмінно)
про "своїх" скажу таке: в мене є чудовий хімік, інших більш захоплених цим я не знаю.
p. s. тримаю за Тебе кулачки - в Тебе все вийде,
також серед моїх подруг є дівчина, яка чудово танцює - це їй до душі, в неї прекрасно це виходить і це помітно)
а ще - людина-подорожей..., її робота з цим зараз на пряму пов'язана, і якщо говорити про "кеди та Париж " - то знай, я згадую тебе )
 а ще чудова креативна людина, яка може вишити все, що навіть уявити важко!!!
а ще серед моїх друзів є просто найкраща мама -, з тих кого я знаю)
p. s. Кума, вибач, що рідко з тобою говорю)

а  я -  просто пишу...)

Коментарі

  1. :-)))про "вишити" - це в мій город? :-)
    Прикольно :-)
    Зробила для себе відкриття, бо не знала, що ти на шпагат сідаєш!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. а - то! про Тебе-про Тебе :-)
      не знаю майстринь, які б лижні костюми вишивали))
      про шпагат - є таке, часом)
      обрала саме цю фотку - бо хоч і не схожа тут на себе, але вона так подобається))

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації