Тетяна Белімова "Трояндовий джем"

привіт!
а як ви ставитесь до джемів?
останнім часом, мої публікації пов'язані спільною темою - їжі. А що ж, покажіть мені того, хто не любить поїсти (у нас різні смаки, проте кожен має свої пріоритети на смаколики))
так от - джем! для мене персиковий джем - це літо у банці, це солодкі спогади, що навіюює легнький бриз, це суміш сміху та тепла, того, від чого на душі стає так приємно... але їх ніколи не повернеш...
  А сьогодні моя публікація про трохи інший, "Трояндовий джем" - збірочка з "Теплих історій", автор якої - Тетяна Белімова.


І найпереше, що хочу зазначити, оскільки ознайомилась з творчістю писменниці через цю збірочку, Тетяна Белімова - душевна, розуміюча та щира. Її оповідання легко сприймаються, додоють віри у краще та оповиті любов'ю.
А ще, на мою думку, є дуже важливим, таке: тематика збірки - різностороння (це і любов, і щирі почуття між людими, спогади зі старих шухляд), переїзди, неочівані моменти з життя, це очікування - важке і нестерпне, пошук себе та насолода).
 Чесно кажучи, Тетяна Белімова підкорила мене простотою та непересічною тематикою своїх творів, адже читаючи "Трояндовий джем" - відверто кажу - вірю!
Традиційно, улюблені:  "Не пропусти свою весну","Хай буде мир!";
 "Розмалюй моє небо", "Твій дзвінок" (романтичні), "Бронзова" та ін.
а які Вам до вподоби?
        Завершуючи публікацію, додам - насолоджуюсь тим, що пишу зараз і тут - це заняття приносить мені насолоду і насичує мій день яскравішими фарбами. На жаль, останнім часом, рідко з'вляється змога втілювати свої думки на папері...
Бажаю, Вам, часу, якого буде достатньо, щоб навести лад у собі.
до зустрічі)))

Коментарі

  1. О, взялась писати - значить пішла на поправку :-))) Що дуже радує! А ще радує, що книжечка сподобалась :-) Треба буде й собі вже нарешті прочитати :-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. так і є)
      захотілось зробити щось цікаве)
      обов'зково прочитай)

      Видалити

Дописати коментар

Популярні публікації