Сесійна замальовка

дивно, але коли починається сесія, то в мене прорізаються непереборні бажання "поринути" у надзвичайно надихаючу, до краю приємну книгу, вишити фрагмент, або ж завершити безмежно гарну картинку, (підібрати поєднання ниток і вкласти всю свою фантазію в неї), піти на виснажлижливе тренування зі стретчінгу, або ж просто провести не одну годину у затишному кафе, просто насолоджуюючись кавою, споглядаючи за людьми, які метушаться за вінком, а ти в цей момент просто дозволяєш витати у твоїй голові неквапливим, розміреним та надзвичайно добрим думкам.


 На вище перелічені речі в мене зараз не вистачає часу, тому я з нетерпінням чекаю вдалого зікінчення сесії і мрію про таке життя, в якому знайдеться місце улюбленим заняттям)
дивно, це саме ті речі, без яких я не можу уявити себе і при думці про такі процеси в виникає асоціація з собою та рядом певних речей та неповторних людей)
  Попри те що таких приємностей зараз  немає у моїх днях -  не все так безнадійно, бо  на разі моэ життя розфарбовує нова діяльність, яка мотивує прокидатись, дарує нахтнення і, при цьому, займає не малу частину дня!
заінтригувала?
якщо так, то розповім детальніше - це курси масажу! моє нову захоплення і любов)

а ще коротко про настрій: він з'являється при спогляданні на різноманітні речі, які пов'язані із зимою та першими довгоочікуваними святами і, у продовжуючи цю тему, привідкрию завісу над результатом  минулих кольорових буднів.
Останньою роботою, "з-під моєї голки" були вишиті вставки для подушок, які є незамінним символікою зимових свят!



  Ідейним натхненником, дизайнером, та втілювачем в "життя" цього дива є LaRisa ,
у якої генератор створення новорічних атрибутів працює на повну силу).
p. s. якщо Вам бракує натхнення та Ви хочете стати власником оригінальної краси аксесуарів,  - завітайте на її сторінку)

Коментарі

Популярні публікації